Lediga dagar

IMG_2959.JPG

Har ledigt från skolan idag och tycker det är så skönt att inte behöva gå dit idag. Visst, vanligtvis brukar jag gilla att lära mig nya intressanta saker och träffa mina vänner i skolan men torsdagar är mina längsta skoldagar, därför känns det som en lättnad att få vila ut hemma idag. Just nu sitter jag och äter en macka med nutellachoklad (brukar inte äta det men kände att jag behövde en energikick för att starta dagen på bästa sätt idag, dessutom är det gott) samt lyssnar på underbar musik från Yann Tiersen, en skicklig kompositör och musiker från Frankrike (varför är jag inte förvånad?)

Ska senare gå på en promenad i det fina vädret innan jag gör mina läxor. Om jag hinner ska jag nog träna lite piano, har inte gjort det på mycket länge. Vi hörs senare!

Leave a Reply

