Singing in the rain

IMG_3022

Det är en mycket regnig dag idag! Jag tycker ändå det är ganska mysigt. Det är lättare att göra sina läxor och man känner sig mer avslappnad! Här kommer en liten lista på låtar jag gillar att sjunga eller lyssna på när det regnar!

1. Singing in the rain

2. Rainy days and Mondays

3. Rhythm of the rain

4. Raindrops keep falling on my head

5. Rain and tears

Ligger just nu i sängen och är förkyld efter exkursionen. Lyssnar däremot på tyska nyheter för att förbereda mig inför prov i hörförståelse idag. Jag kan inte gå till skolan idag men kommer senare gå dit för att skriva prov. Det är mycket som händer i skolan just nu. Jag kommer att ha flera prov och måste dessutom skriva en labbrapport som ska lämnas in om en vecka. Samtidigt kommer jag snart att spela piano på en konsert och har inte lärt mig spela hela stycket. Jag känner mig helt stressad just nu. Måste tyvärr avsluta men jag lovar att jag kommer lägga upp bilder från exkursionen när jag har mer tid. Vi hörs!

Leave a Reply

